VINDEN WE NIET MEER DAN LOGISCH
Een goed bed, daar zouden wij een paar nachtjes over slapen.
Daarom mag je een CAPAS bed 90 nachten proberen.
WEERGALOZE
Waar zullen we afspreken?
Bent u fysiek niet in staat om naar onze showroom te komen? Komen we toch bij u langs. Bel ons en wij komen. Waar ook in Nederland.
Bereikbaar tot 09:00 ’s avonds
Wij zijn op werkdagen telefonisch bereikbaar tot 18:00 uur. daarna via mail, whatsappen: maakt allemaal niet uit. Als we maar contact hebben toch? Sowieso reageren we binnen 24 uur op je e-mail (maar vaak veel sneller).
We komen het bed persoonlijk brengen
Een van onze eigen medewerkers komt het bed bij jou brengen. In de slaapkamer (dus niet voor de deur – zoek het verder maar uit). We leveren het bed kant-en-klaar af, afgesteld en wel.
en laten alles schoon achter
Als we je bed komen brengen nemen we indien gewenst ook je oude bed en matras mee en we maken de vloer van je slaapkamer weer mooi schoon (dat laatste doen we trouwens standaard).
EN GARANTIE?
100% retourgarantie op matras
1. Ben je na die 3 maanden nog niet tevreden over je matras? Dan halen wij deze kostenloos bij je op en krijg je jouw geld terug.
2. Wil je binnen 3 maanden na aankoop een hardere of zachtere matras, omdat het niet lekker ligt? Dan doen wij kostenloos een kernwissel bij uw matras.
100% servicegarantie
We hebben intussen heel wat ervaring, zodat de afstelling van je bed vrijwel altijd in één keer goed gaat. Lig je toch nog niet helemaal lekker? Dan komen we langs voor een extra fijnafstelling. Gratis en zo vaak als je wilt.* Hoef je daar niet wakker van te liggen.
* Ook als je het bonnetje kwijt bent.
100% fabrieksgarantie
Omdat wij het volste vertrouwen hebben in de producten die we leveren, geven we standaard garantie op onze matrassen en lattenbodems. Wij zijn lid van het CBW en hanteren voor kussens, onderdekens, dekbedden e.d. dus ook de CBW productgarantie van 2 jaar. Maar daarnaast geeft CAPAS op matrassen en lattenbodems nog eens 8 jaar extra garantie, waardoor je in totaal (met afschrijving) op 10 jaar garantie komt!*
VAN DE BODEM
Naast alle bovenstaande service, hebben we nog iets: mocht je bed toch niet lekker liggen – ook al is het na een jaar – dan kun je ons gewoon bellen en stellen wij de bodem opnieuw in. Bijv. bij een zwangerschap, dan verandert je lichaam en kan het zijn dat de bodem opnieuw ingesteld moet worden. Dit doen we ook kosteloos. Dat noemen we service.
Bij Capas besteden we onze volledige aandacht aan het blij maken en houden van onze klanten. Wij geloven oprecht dat we voor elke klant het perfecte bed kunnen samenstellen.
Je ontvangt de brochure direct in je mailbox. Sparen wij het milieu een beetje ;-). Controleer ook uw spambox.